Ring oss: 010 10 10 340

Svenska
  • Kortbetalning

• Visa / Mastercard
    Nu kan du öka servicen till dina kunder genom att erbjuda kortbetalning vid anmälningstillfället.

Visa      Mastercard

• Fakturering

• Automatisk faktura
    Din faktura skickas med bekräftelsemailet som går ut till deltagaren efter den anmält sig.

Fakturan som du designar går automatiskt ut till deltagaren. Du slipper skicka fakturorna och administrationen kring detta. Fakturan bifogas bekräftelsemailet som en PDF fil. Du väljer själv för vilka av dina arrangemang som du vill använda automatisk faktura.

• Egen fakturalayout
    Skicka enkelt dina fakturor genom systemet. Du gör enkelt uppföljningar på betalningar samt avprickning.

Med en anpassad fakturalayout får du fakturan som du vill ha den.
    Kontakta oss så anpassar vi er faktura.

Om dinkurs.se

Firmafest, kurs, läger, sporttävling. Med Din Kurs har du en enkel och smidig lösning för all din kursadministration. Vi hjälper dig med registreringar, faktureringar, diplom och intyg.

PROVA systemet GRATIS: En effektiv kursadministration som du sköter helt online

Firmafest, kurs, läger, sporttävling. Med Din Kurs har du en enkel och smidig lösning för all din kursadministration. Nu kan du prova systemet gratis innan du bestämmer dig. Allt du behöver göra är att registrera dig som användare. Inom loppet av ett par minuter skickar vi en användarkod till din email-adress. Nu kan du logga in på vårt system och i lugn och ro bekanta dig med alla funktioner. Skulle du behöva lite extra hjälp är du välkommen att boka en demo. Då går vi tillsammans igenom alla de funktioner som systemet har att erbjuda.

All din kurshantering över nätet:

• Formulär för kursbokning
  • Bekräftelsemail
  • Automatisk fakturering
  • Hjälp med kortbetalning
  • Möjlighet att skriva ut deltagarlistor, namnskyltar och adresslappar
  • Diplom och intyg med din egen logotyp
  • Uppföljningsenkäter
On-line kursadministration från bara 249: -

Du betalar först när du börjar använda systemet (alltså efter genomfört arrangemang). För varje arrangemang som du lägger upp betalar du endast 249: -. I denna summa ingår de 20 första anmälningarna. För varje ytterligare anmälning därutöver betalar du en deltagaravgift på 5: - /person.

Din Kurs är ett effektivt system för kursadministration som har utvecklats av kunniga IT-tekniker. För att använda systemet räcker det med att du har en normal datorvana.
Allt du behöver göra är att logga in på vårt system. Med Din Kurs har du tillgång till ett komplett system för kursbokning.

Vi hjälper dig med en komplett online lösning, både före, under och efter eventet. Läs mer:

Före eventet: Hantera dina anmälningar online

Under eventet: Deltagarlistor, diplom…

Efter eventet: Uppföljning