Ring oss: 010 10 10 340

Svenska
  • Kortbetalning

• Visa / Mastercard
    Nu kan du öka servicen till dina kunder genom att erbjuda kortbetalning vid anmälningstillfället.

Visa      Mastercard

• Fakturering

• Automatisk faktura
    Din faktura skickas med bekräftelsemailet som går ut till deltagaren efter den anmält sig.

Fakturan som du designar går automatiskt ut till deltagaren. Du slipper skicka fakturorna och administrationen kring detta. Fakturan bifogas bekräftelsemailet som en PDF fil. Du väljer själv för vilka av dina arrangemang som du vill använda automatisk faktura.

• Egen fakturalayout
    Skicka enkelt dina fakturor genom systemet. Du gör enkelt uppföljningar på betalningar samt avprickning.

Med en anpassad fakturalayout får du fakturan som du vill ha den.
    Kontakta oss så anpassar vi er faktura.

Frågor och svar

Här svarar vi på våra kunders vanligaste frågor.

Kortbetalning

Hur aktiverar jag kortbetalning för ett evenemang?
Du går in och aktivera kortbetalning för respektive arrangemang där ni vill ge möjligheten att betala med kort.

1. Klicka "redigera" så du kommer in och kan redigera det aktuella arrangemanget.
2. Scrolla ner till "Betalningsmetoder".
3. Välj alternativet "Valbart" om du vill att kunden ska kunna välja att använda sig av kort eller inte, Tänk på att även lägga till en alternativ betalningsmetod som kunden kan välja om den inte vill betala med kort. Välj "Obligatoriskt" om du vill att det enda sättet att anmäla sig på är genom att även betala via kort.
Vad kostar det att använda sig av kortbetalning?
Kortbetalning har en kontrollavgift på 4,4%. Du väljer själv hur stor del av denna avgift som ska läggas på deltagaravgiften resp. ingå i priset. Om du har ett svenskt företag får du inte lägga på någon extra avgift.

Fakturafrågor

Hur ofta fakturerar ni?
Vi fakturerar månadsvis i efterskott.